Catapult Systems
flow-image

Еволюція CRM відкриває еру інтелектуального залучення

Цей ресурс опублікував Catapult Systems

Цифрова трансформація, яка є ключовим фактором успіху організації, дедалі більше стає бізнес-імперативом з огляду на те, що організації, яким не вдається успішно провести трансформацію, ще більше відстають від своїх конкурентів. Цифрова трансформація – це перебудова технологій і бізнес-моделей для «залучення цифрових клієнтів у кожній точці дотику протягом життєвого циклу клієнта» (Forbes). Для її реалізації необхідно, щоб компанії переорієнтували пріоритети на цифрових клієнтів і стратегічно використовували досягнення в технологіях, такі як мобільність, аналітика даних, соціальні мережі, розумні пристрої та машинне навчання, щоб розумно залучати цифрових клієнтів. Ці технологічні досягнення встановлюють стандарт взаємодії з клієнтами, для залучення яких тепер потрібна проактивна, персоналізована взаємодія з клієнтами. Той самий підхід має застосовуватися до взаємодії організації з власними співробітниками. Розуміючи цей імператив, Microsoft розробила та створила програмне забезпечення Microsoft Dynamics CRM 2016, щоб допомогти організаціям впоратися з проблемами цифрової трансформації шляхом інтегрування та об'єднання вищезазначених критично важливих технологій і досягнень у такий спосіб, який дозволяє підвищити продуктивність бізнесу та продажів і водночас забезпечити більш проактивну та персоналізовану взаємодію з клієнтами та працівниками.

Завантажити зараз

box-icon-download

*поле, обов’язкове для заповнення

Погодьтесь із цими умовами

Ваш запит на цей ресурс означає, що ви погоджуєтесь із нашими умовами використання. Всі дані є захищеними нашою політикою конфіденційності. Якщо у вас є додаткові запитання, зв’яжіться з нами за адресою dataprotection@headleymedia.com.

Суміжні категорії Шифрування