OneTrust
flow-image

Маркетингові стратегії модернізації, випуск 2022 року : активація даних

Цей ресурс опублікував OneTrust

У цьому блозі ми поговоримо про три речі, на які мають зважати маркетологи та спеціалісти з конфіденційності, намагаючись досягти балансу між конфіденційністю та персоналізацією в цьому році, який напевно принесе ще багато змін. Я також зосереджусь на двох ключових технологіях, які, у поєднанні одна з одною, можуть підтримати ваші зусилля з забезпечення конфіденційності інформації вашого бренду та задоволеності клієнтів. Ідеться про платформи керування згодою (CMP) і платформи даних клієнтів (CDP) та про те, як вони можуть допомогти вам побудувати інформаційну основу для забезпечення персоналізації, орієнтованої на конфіденційність. Приєднуйтесь!

Завантажити зараз

box-icon-download

*поле, обов’язкове для заповнення

Погодьтесь із цими умовами

Ваш запит на цей ресурс означає, що ви погоджуєтесь із нашими умовами використання. Всі дані є захищеними нашою політикою конфіденційності. Якщо у вас є додаткові запитання, зв’яжіться з нами за адресою dataprotection@headleymedia.com.

Суміжні категорії Безпека даних, Безпека електронної пошти, Веб-безпека, Безпека баз даних, ПЗ для маскування даних, Безпека мобільних даних, Шифрування електронної пошти, Інтелектуальний захист електронної пошти, Безпечний шлюз електронної пошти, Ізоляція браузера, Виявлення шахрайства, Безпечні веб-шлюзи, Безпека центрів обробки даних, Моніторинг темного інтернету, Захист від DDoS, Безпека електронної пошти у хмарі, Безпека, орієнтована на дані, Захист від втрати даних, Управління ключами шифрування, Управління обліковими цифровими ідентифікаційними даними, Захист від спаму електронною поштою, Виявлення та знищення ботів